Wednesday, December 28, 2011

KPZ mengucapkan Selamat Tinggal 2011 dan Selamat Datang 2012

Dari pihak KPZ, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca-pembaca yang masih memberi sokongan kepada blog ini walaupun saya seringkali kesuntukan masa untuk mengemaskini blog ini dengan posting-posting baru yang lebih menarik.

Walaubagaimanapun, saya amat berharap agar pada tahun 2012 saya akan mempunyai lebih masa untuk menyajikan posting yang lebih menarik dan lebih membantu ibubapa untuk merancang parti harijadi anak mereka.

Pihak KPZ amat mengalu-alukan pihak ibubapa untuk berkongsi bersama gambar parti harijadi bertema anak mereka bersama kami. Dengan ini saya berharap blog KPZ akan menjadi lebih rancak untuk kegunaan bersama.

Take care semua dan Selamat Tahun Baru!!!

Ikhlas dari KPZ