Thursday, April 20, 2017

Senarai Kedai Barangan Serta Kelengkapan Parti Harijadi di Malaysia - 2017


Disini pihak KPZ ingin menyenaraikan senarai kedai yang menyediakan barangan serta kelengkapan untuk parti harijadi. 

1.       BALOON BUZZ

BaloonBuzz merupakan syarikat yang mempunyai cawangan yang banyak di Malaysia. Kebanyakan cawangan terleak di pusat membeli-belah untuk kesenangan pembeli.

2.       GLOWING PARTY HOUSE

Glowingpartyhouse mempunyai 3 cawangan di Bangi, Kajang dan juga Subang  tetapi anda juga boleh membeli secara online

3.       SPOTLIGHT

Spotlight merupakan tempat yang bukan sahaja sesuai untuk membeli barangan parti yang siap malahan ia juga sesuai untuk membeli bahan-bahan untuk membuat DiY kita tersendiri. Spotlight mempuyai 3 cawangan di pusat membeli belah di Selangor iaitu di The Mines, Ampang Point dan juga Pusat Ikano dan and juga boleh membeli secara online.

          4.       BALLOON WONDERLAND

BW mempunyai 5 cawangan di Malaysia iaitu di 1 Utama Shopping Mall - Selangor, Publika - KL, Uptown Avenue- Seremban, Gurney Paragon - Penang dan Queensbay Mall – Penang. Mereka juga menyediakan pembelian online melalui website mereka


5.       KAISON


Kaison mempunyai pelbagai barangan untuk parti harijadi serta ia juga mempunyai barangan untuk membuat hiasan DiY untuk majlis harijadi.Kedai KAISON pula sudah banyak dibuka di Malaysia.

https://www.kaisonmalaysia.com/     (updated august 2017)

  
Kami ingin mengalu-alukan mana-mana pihak yang ingin membuat pengiklanan kedai atau produk mereka didalam blog kami. Sila emailkan sebarang pertanyaan untuk caj pengiklanan serta syarat dan terma di storyofus01@gmail.com.