Wednesday, January 13, 2016

IDEA HADIAH HARIJADI


Tahun baru baru bermula, terlalu banyak yang perlu dilakukan. Tetapi pihak KPJ tahu, ada pembaca yang sudah menerima jemputan harijadi dan ada pula yang terlepas tarikh harijadi ahli keluarga yang disayangi. Mungkin anda tidak mempuyai masa untuk mencari hadiah yang sesuai terutamanya hadiah yang unik dan tidak bosan untuk kanak-kanak.

Pihak KPJ mencadangkan kepada ibubapa untuk mencuba produk DIY terbaru di pasaran.
Kami teruja dengan produk-produk yang dikeluarkan oleh pihak DIY In The Community kerana ia mengetengahkan konsep DIY dalam produk mereka.

Yang paling menyeronokkan adalah segala bahan yang diperlukan sudah ada dalam kotak, tak perlulah ibubapa membuang masa mencari bahan-bahan untuk projek DIY yang ingin dilakukan. Servis penghantaraan juga disediakan oleh pihak DITC.

Kalau nak mencuba, bolehlah order dari DITC untuk diri sendiri atau terus dihantar kepada rakan-rakan sebagai hadiah yang sangat unik. Pihak DITC jugak agak agresif dengan pengeluaran produk mereka. Walaupun baru dilancarkan pada 1 Januari yang lepas, mereka telah mengeluarkan 2 produk DIY yang kreatif.



Harga kedua-dua produk juga amat berpatutan, kedua-duanya adalah bawah RM20. Apa lagi, kalau nak dapat harga promosi layari lah blog mereka di www.diyinthecommunity.wordpress.com

Sekian dari pihak KPJ.