Friday, January 1, 2016

Selamat Tahun Baru 2016 - Idea Hadiah Harijadi Kanak-Kanak

Terima Kasih kerana masih ramai yang singgah ke blog KPZ. Minta maaf sekiranya sudah lama kami tidak membuat sebarang posting baru.

Sebagai permulaan 2016, kami ingin berkongsi dengan ibubapa diluar sana satu blog yang baru dilancarkan pada hari ini. Blog yang kami cadangkan ini merupakan blog yang menghasilkan kit DiY untuk kanak-kanak dan juga dewasa. Sesuai dengan konsep yang sering diketengahkan oleh pihak KPZ, DIY In The Community mengeluarkan DITC Boxes yang lengkap untuk projek DIY.

DITC Boxes bukan sahaja memberi peluang untuk kanak-kanak melatih motor skills serta fokus minda mereka, ia juga merupakan aktiviti yang menyeronokkan. Ibubapa pula tidak perlu mencari bahan-bahan untuk projek DIY sebaliknya DITC Boxes lengkap dengan bahan-bahan termasuklah gam.

DITC Boxes juga sesuai untuk dihadiahkan sebgai hadiah harijadi atau sebagai door gift ketika parti harijadi. Jangan lepaskan peluang anda kerana pihak DITC sedang mengadakan promosi untuk produk mereka.


Untuk ketahui lebih lanjut, sila follow mereka di instagram: @ditc.my

atau anda juga boleh melayari blog mereka di wordpress:  www.diyinthecommunity.wordpress.com


Bagi pihak KPZ pula, kami akan menyambung posting-posting yang terbaru untuk pembaca kami. Kami harap anda akan tetap setia. Bagi mereka yang menjual barangan harijadi atau membuat katering harijadi. Jemputlah meninggalkan komen supaya pembaca dapat menghubungi anda.

Sekian dari pihak KPZ. Selamat Tahun Baru!!!